Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Gmail hulplijn nederland

Los het synchronisatieprobleem met de Google-account op

Terwijl u uw Gmail-account opent op uw Android-apparaat als u problemen ondervindt bij het synchroniseren van uw apparaat of als u een bericht ziet Synchronisatie ondervindt momenteel een probleem. Het komt binnenkort terug. Ga voor de raadpleging van de expert of neem contact op met de experts op de Gmail Helpdesk. Over het algemeen zijn synchronisatieproblemen tijdelijk; u kunt het probleem oplossen door de instelling te configureren. Het account wordt na enkele minuten opnieuw gesynchroniseerd. Maar als je synchronisatieproblemen blijft houden nadat je alles hebt gedaan. Volg de stappen in dit document en los uw probleem volledig op. Desondanks heb je het geweldige assistentieteam dat je op elk gewenst moment voor je hulp kunt verzamelen.

Voordat u begint met de stappen, controleert u de onderstaande basisstappen om het probleem op te lossen

  • Zorg ervoor dat uw internetverbinding werkt.
  • Probeer op een ander tabblad toegang te krijgen tot uw account om ervoor te zorgen dat u geen accountproblemen ondervindt.
  • Kijk vervolgens ook eens naar je Android Smartphone-update
  1. Ga op uw apparaat naar de instellingen (tandwielpictogram).
  2. Selecteer Systeem, Geavanceerd en klik vervolgens op Systeemupdate.
  3. Als er een update beschikbaar is, werkt u eerst uw apparaat bij en voert u het proces uit.
  • Verwijder uw account uit de onthouden account en voeg uw account opnieuw toe.
  • Cache en gegevens wissen:

Back-up contacten

  • Selecteer hamburgerknop op uw apparaat en tik op de instelling.
  • Druk op Exporteren optie, indien nodig, tik op toelaat.
  • Kies een gewenste locatie en klik op de knop Opslaan.

Geschiedenis verwijderen

  • Navigeer naar instellingen en tik op opslagoptie.
  • Klik vervolgens op andere apps en contacten.
  • Selecteer en klik op clear cache.

Herstel contacten

  • Klik op de instellingen op de knop Importeren en tik vervolgens op het .vcf-bestand.

Zorg ervoor dat u na elke vermelde stap handmatig synchroniseert om te zien of het probleem is opgelost.

Overweeg de onderstaande stappen en los uw probleem op

  • Probeer uw account handmatig te synchroniseren en om dit te doen, gaat u in uw accountinstellingen naar het tabblad Accounts.
  • Selecteer een account en klik vervolgens op Account Sync.
  • Klik op het menupictogram en selecteer Nu synchroniseren.

Als u vragen heeft, neem dan contact met ons op en praat met de experts op Gmail klantenservice nerderland +31-208-004-951. We moeten een getalenteerd en ervaren team hebben dat je alle onzekere twijfels en problemen in de kortst mogelijke tijd kan oplossen. Afgezien hiervan, als u ook maar een probleem heeft, neem dan onverbloemd contact op met ons team en ontvang direct een oplossing voor al uw technische en niet-technische problemen.

Originele bron

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post